Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) WitamPo rozmowach na shoutbox'ie doszliśmy w kilka osób do wniosku, że rozbudowa moona jest zbyt czasochłonna. Założmy, że ktoś ma na początku(1 moon) i na końcu(1 moon) galaktyki moony.Budowa floty za około 50 kkk pkt, to około kilka dni, maksymalnie tydzień zbiórki surowców.Natomiast rozbudowa zniszczonego moona do przyzwoitego "poziomu", by falangą mieć zasięg (przy 2 moonach na galę) trwa 2-3 tygodnie. Stąd wpadłem na pomysł, by samą rozbudowę falangi skrócić do minimum. Najlepiej do 0 sekund. Rozbudowa falangi nie da dużego skoku w punktach (wątpie by ktoś budował to do nie wiadomo jakiego poziomu, bo i po co),zyska zasięg i będzie mógł się bawić w ściąganie flot itp. Teleportera nie trzeba skracać ponieważ nawet 5 poziom w zupełności wystarczy, bo nikt raczej na 5 min nie przenosi się na jednego moona. Jeżeli nie odpowiada Wam, skrócenie do 0 sekund, to może wprowadzić nanity na moon.Dam głowę, że zaraz polecą złe opinie, że po co i na co do 0 sekund skracać. Ale cóż... według mnie to jest dobry pomysł, ponieważ zamiast budować moon 3 tygodnie zrobimy go w kilka dni i zaś będzie można bawić się w flotę. Aby Wam to jeszcze inaczej zobrazować weźmy za przykład sojusz SS.Jest ich tam około 10, przy czym każdy gracz jest w stanie 4 moony zdjąć. Dwóch z całego sojuszu poluje na Ciebie,uciekasz jakimś fartem przed złapaniem floty na falange, ale nie masz już 8 moonów, pozostaje Ci tylko demontownia,bo bez falangi nie pograsz flotowo. 90% flot jest do złapania na falange, więc ani tu latać na innych i się bawić.Takie coś myśle odstrasza bardzo wielu, bo nikt nie ma zamiaru robić moona kilka tygodni. Przepraszam za błędy. Pisałem to dość szybko. Proszę o odpowiedzitak, bo...nie, bo... Edytowane 19 Listopada 2012 przez Kurosaki-Dono SheeVa dodał reakcję 1
deusx Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Jest to troszkę absurdem, bo falanga wcale nie pomoże nam w większej ilości flot, dla przeciętnego gracza rozbudowa moona z falangą nie stanowi problemu.
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Tak ?To niech Ci zniszczy ktoś moony, i rozbuduj sobie falangę na poziom 15 od tak, zobaczymy, czy to Ci nie zajmie problemu.Problem będzie czasowy, za długo to trwa. Wezmę siebie za przykład:Moon w 1 gali przy matce: pozycja moona 1:242Na nim falanga jest na poziomie 15 co daje zasięg 224 układów.Czyli nie wezmę na falangę początku 1 galaktyki. Edytowane 19 Listopada 2012 przez Kurosaki-Dono
deusx Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Zniszczą Ci flotę, więc ją odbuduj, kurczę, budowałem ją pół roku, to może dać tak ją za darmo, wtedy będzie flot masa, bo przecież kolejne pól roku to problem. zdzisLG dodał reakcję 1
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Poczekajmy na wypowiedzi innych. Dla Ciebie to absurd.Nie rozmawiamy tu o budowie floty, tylko rozbudowie moona do przyzwoitego stanu.
Brodi Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 a nie lepiej wprowadzić nanity na moona ??
Alwego Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Przecież 15 lvl buduje się pi * oko 6-7 dni a 14 lvl zapewnia zasięg na 244 układy (dobrze pamiętam wzór?) w każdą stronę więc argument z falangą uważam za chybiony.Jak chcesz mieć falę na początku gali to po prostu postaw tam lotkę i za kilkanaście godzin będziesz tam miał zasięg falangi....
deusx Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Jeżeli chcesz, aby Ci księżyców nie niszczyli muszą mieć one porządną średnicę oraz obronę. To jest sposób na ochronę moona, bo twój pomysł to tak, jak z lekami, próbujesz zwalczyć problem, ale przyczyny nie szukasz.
Alwego Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) heh, deus, ale zauważ, że duże moony dające bezpieczeństwo to gigantyczne koszta 1 próba to miesięczne wydobycie bez geologa a takich prób zazwyczaj potrzeba kilka. I nie mówię tutaj o moonach 9900, a tych mniejszych, które i tak idzie zniszczyć. edit:down: czyli jednak źle pamiętam A jak ktoś lotki nie posiada to musi się pogodzić z pewnymi niedogodnościami. Tym bardziej, że lotkę idzie zrobić w 5 sekund. Edytowane 19 Listopada 2012 przez Alwego
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Przecież 15 lvl buduje się pi * oko 6-7 dni a 14 lvl zapewnia zasięg na 244 układy (dobrze pamiętam wzór?) w każdą stronę więc argument z falangą uważam za chybiony.Jak chcesz mieć falę na początku gali to po prostu postaw tam lotkę i za kilkanaście godzin będziesz tam miał zasięg falangi.... 13 poziom - 168 układy14 poziom - 193 układy15 poziom - 224 układy16 poziom - 255 układy (budowa prawie 12 dni) lotke nie każdy posiada. Edytowane 19 Listopada 2012 przez Kurosaki-Dono
oremi Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) z tymi monami to fakt jest problem, niby zawsze się znajdzie ktoś w soju kto je ma, ale osobiście jest to lekko denerwujące, zdejmą ci mona i masz 3 tygodnie w plecy, żeby podbudować 16 poziom w 12 dni trzeba postawić kilka leveli robotów i stacji kosmicznych co łącznie daje 16 level nie w 12 dni tylko w 3,5 tygodnia... lekko przy dużo owszem można się szczyćić tym że się coś takiego ma, ale kto się tak naprawdę tym szczyci? same topki z ss i ludzie którzy nie używają flot? jakby czas był o połowe krótszy choćby tych wyższych leveli to by lepiej było, bo z monami faktycznie jest problem żeby zrobić 5 prób na księżyc 7k trzeba mieć 10kkkk deu? na 2kkk lm x 5.. dobrze pamiętam? na u5 wyszedł mi jeden mon dopiero za 8 razem... także trochę długo i trochę dużo, jestem powiedzmy na tak, tak trzeba by było skrócić Edytowane 19 Listopada 2012 przez oremi
NOVATOREK Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Desux podsunąłeś mi pomysł z moonami mianowicie każdy dobrze z nas wie ze wykręcenie kulki od 7k wzwyż jest już dużym wydatkiem lub bądź co bądź jak mamy większa flotę, jak dostaniemy zloma patrzymy w raport z nadzieją że chociaż kulka nam urosła gdzie prawdopodobieństwo jest znikome:/ sam. Ci którzy sobie już powiększali dobrze wiedza o czym mówię. Proponował bym o zmniejszenie o polowe ilości statków potrzebnych do stworzenia moona. Już tłumacze mianowicie na moona 8k (dokładnie 7.997) potrzeba 10.000.000.000 LM sporo X 20 moonow kosmos a tak jak zmniejszymy to o polowe więcej graczy zacznie powiększać moony bo otu się temat rozchodzi Podałem przykład do 8k dlaczego? bo działalo by to tylko do max średnicy 8k jeżeli ktoś chciałby większego musiał by mieć odpowiednią ilość statków taka jaka jest do tej pory. A co to ma wspólnego z powiększeniem flot ?? HHm, proste większy moon trudniej go zdjąć, %szans na stracenia Moons i utratę GS zostawił bym niezmieniony.To rozwiązanie da szanse nowym flociarzą lub obecnie się rozwijającym na utrzymanie floty co za tym idzie zacznie przybywać flot już nie będzie spadało dziennie 1 graczowi X moonowA flociarzą z naszej kochanej topki to i tak nie przeszkodzi no może co poniektórym WIELKIE PzDr.
NOVATOREK Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 oo oremi widze ze tez ten sam traf klikałem i klikałem tego posta a żes mnie wyprzedził(a)
Alwego Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 tzn. jeśli już iść w te strone, to nie trzeba 'skracać' czy dawać jakichś nanitów a jedynie zmniejszyć koszt budowy, wtedy co prawda część osób straci pare milionów punktów, ale falanga będzie się budować o wiele krócej. Choć dla mnie i tak największą bolączką jest limit 1.000.000 budowy jednostek na moonie, co imo nie ma żadnego logicznego podparcia i utrudnia obronę moonów.
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Według mnie najodpowiedniejszą rzeczą by były nanity na moonie.
Alwego Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Według mnie najodpowiedniejszą rzeczą by były nanity na moonie. Ale to by powstawały nanity na 20 poziom i wtedy budowa czegokolwiek spadała by do kilku minut. Rozbudowany moon powstałby w max. 24h i to taki, jakich dzisiaj nawet nie ma ;x
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Ale to by powstawały nanity na 20 poziom i wtedy budowa czegokolwiek spadała by do kilku minut. Rozbudowany moon powstałby w max. 24h i to taki, jakich dzisiaj nawet nie ma ;x Można ograniczyć budowę nanitów. Np. Co 7 poziomów można wybudować nanity o jeden poziom wyżej. Przykład: Zdobywamy 10 poziom robotówto budujemy na 1 poziom nanitów, dalej nie można, bo trzeba poziom 14 robotów (tutaj nanity na 2 poziom budujemy), gdy osiągamy poziom 21 robotów można nanity na poziom 3 zrobić, przy zrobieniu robotów na 28, robimy na poziom 4 nanity. tzn. jeśli już iść w te strone, to nie trzeba 'skracać' czy dawać jakichś nanitów a jedynie zmniejszyć koszt budowy, wtedy co prawda część osób straci pare milionów punktów, ale falanga będzie się budować o wiele krócej. Nie rozumiem po co obniżyć koszt budowy, skoro są to liczby rzędu kilku mld ? Edytowane 19 Listopada 2012 przez Kurosaki-Dono
MiG Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Jestem na nie. Chcesz mocnego moona zeby fala byla bezpieczna to zainwestuj. Proste. Z nanitami wszystko byloby zbyt proste...
Feniks Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Pojawiły głosy że ludziom szybko padają wszystkie moony które są już jakoś rozbudowane, sam posiadam 18 moonów wszystkie 3k i dwa większe i nic dziwnego że tracą szybko moony, a odbudowa tego wszystkiego (tele na min na 5 lvl, flangi na 15 lvl, roboty na 20 lvl i stacji kosmicznej) to około 2-3 tygodni i trzeba się bawić bo co chwilę ktoś takie moony niszczy. Pojawił się również koszt, by uniknąć szybkich utrat moonów trzeba włożyć w to trochę wysiłku i wydać dużo surowców na moona 9.900wtedy niby już jesteśmy prawie bezpieczni. No właśnie prawie które robi wielką różnice, przychodzi sobie taki bullshit(pozdrawiam go z tego miejsca ) wydaje ogromną ilość pieniędzy na asaty za co kupuje ogromna ilość GS'ow i cały mój wysiłek w postawienie moona 9900 idzie w cholerę.(nie wiem czy bullshit kupuje asaty twierdzi że nie^^ nie oceniam jak go stać niech kupuje to tylko przykład gracza) i znowu odbudowa + ogromne straty surowców postawionych na próby moonowe. Gdzie tu logika? Dla mnie wyjście jest jedno a właściwie dwaWprowadzić stały % przy niszczeniu moonów na utratę floty, chociaż był inny temat dotyczący tego, i niektórym stały procent sie nie podobał, więc mam inny pomysł by wprowadzić stały min procent na moonach od wielkości 9000Czyli:-do monów do średnicy 8999 zostawić tak jak jest.- moony powyżej 8999 średnicy (przykład przedstawię na moonie o średnicy 9900) wprowadzic min stały % np 15%na zniszczenie największego moona potrzebujemy 2,5 mld GS teraz nawet jak byśmy wysłali 2,5 mld lub więcej GS'ow % były by 15% minimalny,dla Gs'ow poniżej 2,5 mld GS'ow % był by większy proporcjonalnie od liczby GS'ow. Ten zabieg był by ochroną przed takimi zabiegami jak wspomniałem wyżej o graczach typu bullshit Drugie rozwiązanie to porostu wprowadzić nioty na moonach by szybko odbudować małe moony i nie trzeba by było wydawać ogromnej ilości surowców na duże moony które i tak zostaną zniszczone przez giga asatowców
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Wiele odpowiedzi jest na tak i na nie, proponuję jutro wieczorem wprowadzić ankietę, by było lepsze rozeznanie.
Darth Misiek Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Głupota, głupota i jeszcze raz głupota... aż mi czytać się nie chciało, choć się przymusiłem i przeczytałem. Na chwilę obecną krzyczycie, że zmniejszać koszty budowy moonów, zwiększać prawdopodobieństwo padnięcia GŚ tudzież inne cudy, a za kilka tygodni, jak nagle będziecie tymi którzy chcą niszczyć moony (choć w to wątpię) to pojawią się tematy o przywrócenie stanu pierwotnego. Przyjmijcie do swojej głowy fakt, że moon to nie jest rzecz nie zniszczalna, to że wkładacie surowce w zbudowanie tego moona (a dokładnie jego średnicy), to nie znaczy, że nikt tego nie może zniszczyć. Swoją drogą żeby zniszczyć moona 9.9k, z 0% na zniszczenie GŚ trzeba by było posiadać niewyobrażalną ilość floty Dla mnie teżś ciężko się rozbudowywało moony, ale nie po to siedziałem x godzin przed kompem, żeby chronić to co udało mi się zbudować z ogromnym wysiłkiem, żeby ktokolwiek inny mógł to zrobić z nieporównywalnie niskim czasem...
Kurosaki-Dono Napisano 19 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Głupota, głupota i jeszcze raz głupota... aż mi czytać się nie chciało, choć się przymusiłem i przeczytałem. Na chwilę obecną krzyczycie, że zmniejszać koszty budowy moonów, zwiększać prawdopodobieństwo padnięcia GŚ tudzież inne cudy, a za kilka tygodni, jak nagle będziecie tymi którzy chcą niszczyć moony (choć w to wątpię) to pojawią się tematy o przywrócenie stanu pierwotnego. Przyjmijcie do swojej głowy fakt, że moon to nie jest rzecz nie zniszczalna, to że wkładacie surowce w zbudowanie tego moona (a dokładnie jego średnicy), to nie znaczy, że nikt tego nie może zniszczyć. Swoją drogą żeby zniszczyć moona 9.9k, z 0% na zniszczenie GŚ trzeba by było posiadać niewyobrażalną ilość floty Dla mnie teżś ciężko się rozbudowywało moony, ale nie po to siedziałem x godzin przed kompem, żeby chronić to co udało mi się zbudować z ogromnym wysiłkiem, żeby ktokolwiek inny mógł to zrobić z nieporównywalnie niskim czasem... Nie chcemy robić ich nie zniszczalnych itp, tylko by rozbudowa moona nie zajmowała 3 tygodni (chodzi tu głównie o budynki).To, że Ty masz moona 9.9k to inna sprawa, chcesz to miej, ciężko go zniszczyć.Nam chodzi o to, że jak komuś zniszczysz moona, by odbudowa mu zajeła góra 7 dni (chodzi o moony 3k) Czytajcie ze zrozumieniem, a nie gadacie 3 po 3 nie na temat. Przez przekręcanie tematu i manipulowanie nim, 70% pomysłów stąd(z forum) trafia do kosza. Edytowane 19 Listopada 2012 przez Kurosaki-Dono
Neriel Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Ankieta nic nie da, bo takie coś nie ma prawa istnienia. Nawet 100% głosów nie musi nic zmienić jeśli wszyscy będą w błędzie. Narzekasz na duży koszt tworzenia moona, więc Cię teraz oświecę - jego niszczenie jest droższe... Pod warunkiem, że nie wyślesz 1000 LM. Skoro robisz 3k moona nie dziw się, że go strącają ot tak i miesiąc czy dwa idą na marne. Zrobisz dużego to i przeciwnicy się zastanowią czy warto ryzykować po 20kk GŚ. Fakt, że bronić się przed całym sojem niezbyt się da ale co zrobisz... nie będziemy pod jakiegoś soja gry dostosowywać. Trzeba wymyślić coś innego. Twój pomysł jest nie do przyjęcia ponieważ sam fakt, że 1 gracz widzi wszystkie galaktyki na uni to już problem - jeden się uweźmie to żyć nie da bo gdzie nie polecisz to ma "oczy". I jeszcze daj mu falangę z 0s, żeby sobie na lotce w 3 min podgląd na twoją flotę postawił gdzie byś nie uciekł. To nie w rozbudowie jest problem tylko w niszczeniu moonów.W kwestii zmiany tej sytuacji propozycja Dropa jest najlepsza - stały % na utratę GŚ. W oryginale było tak, że szansa na utratę zaczynając od moona 3k miała 27% i kończąc na max moonie było to 50%. Wtedy jednak mamy bardzo znaczącą zmianę w grze i nie możemy jej wprowadzić ot tak bez przemyślenia, więc nawet gdyby deus się na to zgodził trzeba obkminić wszystko tak, żeby nie trzeba było potem łatać błędów. PS: Późno już więc może oślepłem ale gdzie widzisz "odpowiedzi na tak" ? Edytowane 19 Listopada 2012 przez Neriel
Darth Misiek Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) by stworzyć moona 3k wystrczy 10 prób z użyciem 900 LM, czyli 9k LM, by go stworzyć, by go zniczyć, potrzebuję powyżej 500k GŚ, jak dostawisz obronę to ta liczba stosunkow rośnie, gdzie jest mocno nie współmnierna do kosztów utworzenia takiego księżyca. Co do odbudowy nie po to się niszczy komuś moona nie posiadającemu floty (przykładowo), by on mógł go zaraz sobie go odbudować, jakiś jest w tym cel, a nie tak, że ty za 20h będziesz miał falangę sięgająca po planete, od której chciałem wykluczyć twój wgląd na galaktykę. Co do nanitów, powiedzmy przykładowo, księzyce nie posiadają własnej atmosfery, wytwarza się ją poprzez rozbudowę stacji księżycowej, jednakże w sztucznie wytworzonej atmosferze nanity nie funkcjonują, jak to mówią, coś za coś. Skoro chcesz coś otrzymać łatwiej, to daj coś w zamian, zamaist 900LM na próbę ksieżyca (o wartości 20%) daj 900.000LM (na każdą pojedynczą próbę), wtedy możemy polemizować nad długością prac przy budowie budynków. EDIT: swoją drogą patrząc na tytuł, wciąż nie wiem jak miałoby to podwyższyć ilośc flot na uniwersach // co ci z tego, że szybciej go zabudujesz, skoro i tak nie umiesz grać flotą i zaraz Ci ją strącą?? Edytowane 19 Listopada 2012 przez Darth Misiek
Snow Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 Nie rozumiem za bardzo w czym problem?!Nawet jesli spada mi kulka, a dzieje sie to dosc czesto, (srednio raz na dwa, trzy dni) to jeszcze tego samego dnia mam rogala z 11 levelem fali i zasiegiem 120 galaktyk. Przy typowym rozlozeniu planet dla gracza flotowego, czyli po dwie w gali, daje mi to zasieg okolo 90% calej galaktyki. Ta sama fala przydaje mi sie srednio do jednego na trzy rw, ktore wykrecam.Reasumujac w moim odczuciu przyspieszenie rozbudowy moona nie ma nic wspolnego z ozywieniem flot, poza tym jakiekolwiek zmiany byly by nie fer w stosunku do osob, ktore meczyly sie z zadaniami z dzialu moon. Stanowczo na NIE! siwy19941 dodał reakcję 1
Rekomendowane odpowiedzi