Neriel Napisano 30 Kwietnia 2012 Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Moje propozycje co do nowych zastosowań dla trytu. - /25.000 trytu/ 5% większa szansa na zniszczenie moona przez 24h- /25.000 trytu/ 5% większa szansa na utworzenie moona przez 24h- /2.000 trytu/ zwiększenie zasięgu RMP o 25 układów na 1 dzień- /5.000 trytu/ zwiększenie zasięgu RMP o 50 układów na 1 dzień- /5.000 trytu/ zwiększenie zasięgu falangi o 50 układów na 1 dzień- /15.000 trytu/ zwiększenie zasięgu falangi o 100 układów na 1 dzień- /75.000 trytu/ jednorazowe małe powiększenie średnicy księżyca (+500) [dostępne poniżej wielkości 8001 i zablokowane na danym moonie podczas misji "Niszcz"]- /100.000 trytu/ jednorazowe duże powiększenie średnicy księżyca (+1000) [dostępne poniżej wielkości 6501 i zablokowane na danym moonie podczas misji "Niszcz"]- /100.000 trytu/ dodatkowa (22) planeta - lotka. Brak możliwości rozwijania kopalni. Wybierasz pozycję i planeta natychmiast zostaje skolonizowana.- /35.000 trytu/ jednodniowy pakiet skracający badania- /50.000 trytu/ dwudniowy pakiet skracający badania oraz ograniczenie nie do 1 skrócenia, a do max 10 dniMożna kupić 5+2+1+0,5+0,125 = 8,625 dni ale wtedy (po użyciu dowolnego krótszego) użycie skrócenia 10-dniowego jest niedostępne.Oczywiście odwrotnie również skrócenie 10-dniowe blokuje użycie dowolnego kolejnego skrócenia. W ten sposób nadal nie można skracać dłużej niż 10 dni ale można już wygodniej korzystać ze skróceń. Edytowane 22 Maja 2012 przez Neriel DarkPassenger, Dagger157, Y2K i 2 innych dodali reakcje 5
spieriz Napisano 30 Kwietnia 2012 Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 uważam to za bardzo dobry pomysł. motywacja dla flociarzy do latania na ekspedycje, przez co oczywiście będzie więcej floty do rozwalania tylko uważam, że ta lotka powinna mieć ograniczenie czasowe, np tylko na 3 godziny. Jeśli chodzi o pierwsze cztery opcje, to masz na myśli dzień (0-24h), czy po prostu 24 godziny od momentu wykupienia? Druga opcja lepsza.
Neriel Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 Wiadomo, że zwyczajnie 24h, tak jak teraz się wykupuje na 20 dni, z tym, że tutaj nie ma sensu kupować na 20 dni. Nie sądzę, by z takiego powiększenia zasięgu korzystano na co dzień. A lotka dlaczego tylko na 3h? I np. co z flotą która by na niej była? Zniknie sobie? xPNie jestem pewien czy w ogóle by była przydatna taka opcja, więc jeśli ktoś uważa, że to zbędne to też mówić, bo nie ma sensu, żeby deus marnował czas na coś niepotrzebnego.
Gość Braus Napisano 30 Kwietnia 2012 Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 - /100.000 trytu/ dodatkowa (22) planeta - lotka. Brak możliwości rozwijania kopalni. Wybierasz pozycję i planeta natychmiast zostaje skolonizowana. A co by się stało, gdyby cenę podnieść do 1.000.000 trytu, pozwolić na wielokrotne zakupy i nie blokować rozwijania budynków?Krótkim zdaniem, to zamienić opcję lotki na zwykłe planety i bez limitu. Milion trytu to cena dosyć zaporowa
Helweter Napisano 30 Kwietnia 2012 Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 Z planetą na stałe to na moje będzie już przegięcie. Taka lotka jest jak najbardziej do przyjęcia. Do propozycji Neriela nie mam wcale zastrzeżeń. Bardzo mi się one podobają.
Neriel Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Leon, ja nie wiem w tym momencie jak to odebrać - poważną propozycję czy żart? Dobrze wiesz, że jak już wybadasz konkretny poziom PTE to 1kk trytu to nie jest już tak wiele.Mógłbyś mieć nową planetę co miesiąc i po roku gry mieć 50% większe eko od większości graczy. Miałem jeszcze taki motyw aby dać na księżyce powłokę ochronną za tryt o bardzo dużej sile (bez wpływu na niszczenie pod warunkiem przebicia się przez nią) ale jakoś nie wiem.. Niezbyt to potrzebne chyba. Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez Neriel
konto_do_usuniecia Napisano 30 Kwietnia 2012 Zgłoszenie Napisano 30 Kwietnia 2012 A ja nadal nie rozumiem, po co ograniczenia na pakiety (badania).Jedynym ograniczeniem (wystarczającym) powinna być ilość trytu
deusx Napisano 1 Maja 2012 Zgłoszenie Napisano 1 Maja 2012 A ja nadal nie rozumiem, po co ograniczenia na pakiety (badania).Jedynym ograniczeniem (wystarczającym) powinna być ilość trytuCena nie jest ograniczeniem wystarczającym, stwierdza to nawet twój post.Badania to trudny element gry, na wysokich poziomach każde 10% czegoś to bardzo dużo, dlatego mają się one robić długo bez względu na posiadane pakiety. Ograniczenie badań do 10 dni też nie jest złym pomysłem, opcja stanie się bardziej elastyczna. Jednakże uważam, że planeta lota jest zbędna, flociarz poświęca jedną planetę dla ataków, bo zyskuje na starciach.
MiG Napisano 1 Maja 2012 Zgłoszenie Napisano 1 Maja 2012 Jednakże uważam, że planeta lota jest zbędna, flociarz poświęca jedną planetę dla ataków, bo zyskuje na starciach. Zgodzę się w tej kwestii... Za tryt bardziej opłaca mi się zmniejszyć spalanie na miesiąc niż wydanie takiej ilości na lotke. ta lotka powinna mieć ograniczenie czasowe, np tylko na 3 godzinyLotka w 3h ? Pfff, pogieło ?Trzeba zrobić falange, teleport. A to nie trwa 5min... Gdy masz małą flote to inna sprawa, ale lotki robi się również po to, by zbyt dużo nie spalić mając sporą flote, a łapiąc kogoś z fali albo zawróconego stacjonuj
DanielDz Napisano 1 Maja 2012 Zgłoszenie Napisano 1 Maja 2012 propozycja Neriela mi sie podoba jestem na tak, zawsze cos nowego do tego trytu
Goldi Napisano 7 Maja 2012 Zgłoszenie Napisano 7 Maja 2012 popieram nowe propozycje, ale dorzuciłbym mimo wszystko coś dla ekowców żeby ich też zachęcić do latania, bo nawet jak to ktoś wspomniał flociarze będą latać i więcej będzie do niszczenia, ok ale i taki flociarz też sie za bunkrem schowa czy za flotką, podstawke zawsze może zrobić.a tymczasem ekowcy troche na badania polatają po tryt a reszta przerwa bo nie ma nawet po co siedzieć i pilnować floty większej czy mniejszej. i wiem, Deus pisałeś że geologów mają itd ale flociarze teraz już mają mniejsze spalanie też, więc mimo wszystko rozwijajmy to jakoś dla obu stron w miare sensownie
Neriel Napisano 22 Maja 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2012 Takie coś jeszcze mi się wymyśliło o 4 w nocy - /25.000 trytu/ 5% większa szansa na zniszczenie moona przez 24h- /25.000 trytu/ 5% większa szansa na utworzenie moona przez 24h Takie 5% nie wpłynie jakoś znacząco na wzory.Zapewne można nie ogarnąć tych tabelek ale trudno - przedstawiają one średnie koszty niszczenia i tworzenia moonów.Największe zmiany zajdą dla "granicznych" słupków, dla których szanse wynoszą np. 10% na zniszczenie moona i stąd takie 5% zmniejsza koszt nawet kilkukrotnie. Bez ułatwieńhttp://img140.imageshack.us/img140/750/beztytuunhh.png Z ułatwianiami za trythttp://img571.imageshack.us/img571/8523/77292513.png
spieriz Napisano 22 Maja 2012 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2012 byś chociaż podpisał jakoś te tabelki nic z nich nie rozumiem, poza ilością GŚ.
Neriel Napisano 22 Maja 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2012 (edytowane) Czytasz po prostu tak: kolumna pierwsza - ilość GŚ 4kk, dla moona 4k koszt = 0, dla moona 6k koszt równy 45.402.407.039.413 metalu, dla moona 7.500 koszt = 291.687.210.849.584 metalu, a dla wszystkich większych moonów 0, ponieważ tak małą ilością masz 0% na tym moonie. Albo odwrotnie: wiersz pierwszy - moon 4k i same zera, a więc każdą ilością zniszczysz z 0% na utratę GŚ, moon 6k i idąc w prawo masz kolejne koszty dla kolejnych ilości GŚ A jak nie ogarniasz to porównaj sobie 2 tabelki po prostu i widać, że te kolumny aż tak nie skaczą, czyli zmiany są ale nie ma zmartwień, że ktoś sobie zaraz zrobi połowę taniej moona. Edytowane 22 Maja 2012 przez Neriel
Rekomendowane odpowiedzi