Skocz do zawartości

Kurosaki-Dono

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kurosaki-Dono

  • Urodziny 01.01.1970

Contact Methods

  • Nazwa z gry
    Kurosaki-Dono
  • Uniwersum
    6
  • Gadu-Gadu
    na priv

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rybnik

Kurosaki-Dono's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Kurosaki-Dono

    Kalkulator czasu badań

    reupload można ?
  2. Kurosaki-Dono

    Niszczenie moona

    Z tym, że danemu graczowi można zniszczyć np maksymalnie 6 moonów to bardzo dobry pomysł Jednak ja bym zmienił cyfrę "6" na "5" wychodzi wtedy około 25% szans na trafienie w flotę
  3. Kurosaki-Dono

    Flota bojowa stwórz

    Czy Ty wiesz jaki jest koszt wybudowania 10 kk GŚ ? Ta nagroda przy tym to nic i zero opłacalności. Zadanie z GŚ powinno być jako 30 około. W Twojej propozycji jest za duży skok w flotach, koszt floty > od nagrody. Ludzie będą patrzeć na zysk. Tak przyglądając się w Twoją propozycję, to budujesz flote, a z zadania masz deuter na atak lub FS.
  4. DropShot ma rację... Temat nie jest po to by moony wzmacniać czy osłabiać, tylko o skróceniu czasu budowy (poprzez nanity na przykład - co myśle jest najlepszym rozwiązaniem).
  5. Nie chcemy robić ich nie zniszczalnych itp, tylko by rozbudowa moona nie zajmowała 3 tygodni (chodzi tu głównie o budynki). To, że Ty masz moona 9.9k to inna sprawa, chcesz to miej, ciężko go zniszczyć. Nam chodzi o to, że jak komuś zniszczysz moona, by odbudowa mu zajeła góra 7 dni (chodzi o moony 3k) Czytajcie ze zrozumieniem, a nie gadacie 3 po 3 nie na temat. Przez przekręcanie tematu i manipulowanie nim, 70% pomysłów stąd(z forum) trafia do kosza.
  6. Wiele odpowiedzi jest na tak i na nie, proponuję jutro wieczorem wprowadzić ankietę, by było lepsze rozeznanie.
  7. Można ograniczyć budowę nanitów. Np. Co 7 poziomów można wybudować nanity o jeden poziom wyżej. Przykład: Zdobywamy 10 poziom robotów to budujemy na 1 poziom nanitów, dalej nie można, bo trzeba poziom 14 robotów (tutaj nanity na 2 poziom budujemy), gdy osiągamy poziom 21 robotów można nanity na poziom 3 zrobić, przy zrobieniu robotów na 28, robimy na poziom 4 nanity. Nie rozumiem po co obniżyć koszt budowy, skoro są to liczby rzędu kilku mld ?
  8. Według mnie najodpowiedniejszą rzeczą by były nanity na moonie.
  9. 13 poziom - 168 układy 14 poziom - 193 układy 15 poziom - 224 układy 16 poziom - 255 układy (budowa prawie 12 dni) lotke nie każdy posiada.
  10. Poczekajmy na wypowiedzi innych. Dla Ciebie to absurd. Nie rozmawiamy tu o budowie floty, tylko rozbudowie moona do przyzwoitego stanu.
  11. Tak ? To niech Ci zniszczy ktoś moony, i rozbuduj sobie falangę na poziom 15 od tak, zobaczymy, czy to Ci nie zajmie problemu. Problem będzie czasowy, za długo to trwa. Wezmę siebie za przykład: Moon w 1 gali przy matce: pozycja moona 1:242 Na nim falanga jest na poziomie 15 co daje zasięg 224 układów. Czyli nie wezmę na falangę początku 1 galaktyki.
  12. Witam Po rozmowach na shoutbox'ie doszliśmy w kilka osób do wniosku, że rozbudowa moona jest zbyt czasochłonna. Założmy, że ktoś ma na początku(1 moon) i na końcu(1 moon) galaktyki moony. Budowa floty za około 50 kkk pkt, to około kilka dni, maksymalnie tydzień zbiórki surowców. Natomiast rozbudowa zniszczonego moona do przyzwoitego "poziomu", by falangą mieć zasięg (przy 2 moonach na galę) trwa 2-3 tygodnie. Stąd wpadłem na pomysł, by samą rozbudowę falangi skrócić do minimum. Najlepiej do 0 sekund. Rozbudowa falangi nie da dużego skoku w punktach (wątpie by ktoś budował to do nie wiadomo jakiego poziomu, bo i po co), zyska zasięg i będzie mógł się bawić w ściąganie flot itp. Teleportera nie trzeba skracać ponieważ nawet 5 poziom w zupełności wystarczy, bo nikt raczej na 5 min nie przenosi się na jednego moona. Jeżeli nie odpowiada Wam, skrócenie do 0 sekund, to może wprowadzić nanity na moon. Dam głowę, że zaraz polecą złe opinie, że po co i na co do 0 sekund skracać. Ale cóż... według mnie to jest dobry pomysł, ponieważ zamiast budować moon 3 tygodnie zrobimy go w kilka dni i zaś będzie można bawić się w flotę. Aby Wam to jeszcze inaczej zobrazować weźmy za przykład sojusz SS. Jest ich tam około 10, przy czym każdy gracz jest w stanie 4 moony zdjąć. Dwóch z całego sojuszu poluje na Ciebie, uciekasz jakimś fartem przed złapaniem floty na falange, ale nie masz już 8 moonów, pozostaje Ci tylko demontownia, bo bez falangi nie pograsz flotowo. 90% flot jest do złapania na falange, więc ani tu latać na innych i się bawić. Takie coś myśle odstrasza bardzo wielu, bo nikt nie ma zamiaru robić moona kilka tygodni. Przepraszam za błędy. Pisałem to dość szybko. Proszę o odpowiedzi tak, bo... nie, bo...
  13. Kulki muszą być do zdjęcia (ale wprowadziłbym nanity na nich), a z tym, że bank jest to masz rację, jednak powinna być opcja by zwieźć surowce w jedno miejsce jednym kliknięciem. Dlaczego ? Tutaj surowce się zbiera po 5-10x na dzień. Latały by wtedy transportery zamiast chowania w banku Jednak chciałbym przypomnieć, że schodzisz z tematu. Temat nie jest o ekowcach, tylko o podliczaniu statystyk i rekordów.
  14. Tak widziałem. Gdyby nie zachłanność administratora dalej by istniała. Ty nie wiedziałeś, a może pora na innowacje ?
  15. Więc zróbmy statystyki tylko ogólne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.