Skocz do zawartości

faziee

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    824
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana faziee w dniu 31 Stycznia 2018

Użytkownicy przyznają faziee punkty reputacji!

Contact Methods

  • Nazwa z gry
    ;>
  • Uniwersum
    7

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    http://forum.ogam.online/topic/11835-fazzi-bugowanie/

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

faziee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

59

Reputacja

  1. wydobycie niby skad takie ?
  2. faziee

    Odwołanie od bana v4

    Panowie, multi to nie jest bugowanie, 2 lata zazwyczaj trwają bany w grach komputerowych, za używanie wspomagaczy. Więc ja proponuję nawet jeśli multi było to zastosować amnestię i o sprawie zapomnieć, a gracza co najwyżej monitorować
  3. Według mnie również niepotrzebne ułatwienie, aż tak kłopotliwe to nie jest... na początku trzeba trochę poklikać, bez przesady, już więcej się schodzi z kolonizacją
  4. Jak najbardziej do poprawy, wiele razy irytuje, kiedy trzeba własnoręcznie zerować wszystkie okręty jak się symuluje poprzez raport szpiegowski. Miałem sam pisać taki temat.
  5. faziee

    Urozmaicenie badań

    ekspa na 31 level z 20% trytem i naukowcem bada się około 300 dni właśnie i to z labkami na 37 levelach na 21 planetach. Słuchaj, myślę że "dodatkowe umiejętności badań" dałoby się jakoś ogarnąć, cały czas nad tym myślę i każdy może to zrobić, rzucać swoje pomysły, ja jakoś w przeciągu tygodnia postaram się napisać swoje pomysły, jak się przyjmą to trzeba będzie zbalansować ilości wszystkiego. Ale flota na ekspach byłaby ciekawym dodatkiem, bo ktoś mógłby zostać pchnięty do grania flotą, a jak rzeczywiście by nie chciał to przecież można zdemontować i też sporo zarobić. Według mnie ogame to 70% gry flotą i 30% gry eko, przy grze flotą gra żyje, społeczność gry się integruje, wszystko lepiej funkcjonuje.
  6. faziee

    Urozmaicenie badań

    Tylko wlasnie problemem jest wykupowanie technologii w sklepie, bo chodzi mi o to że jak jesteś przykładowo flociarzem to dla przykladu w technologie komputerowa ktora obniza spalanie, i poświęcasz na to kilkaset dni badań żeby do tego dotrzeć, jeśli jesteś za ekspedycjami idziesz w ekspedycje, jeśli jesteś farmerem to idziesz w coś jeszcze innego, trzeba tylko zbalansować te pomysły i je dobrze podobierać. Jeśli masz mieć z czegoś duży profit to musisz też poświęcić na to sporo czasu.
  7. faziee

    Urozmaicenie badań

    Nie sądzicie że badania w obecnej formie gdy mamy już wszystko rozwinięte na przyzwoite poziomy to katorga? Fajnie byłoby wprowadzić jakąś nowość np. Według mnie trochę błędem było jednak dodawanie prostych dodatków do badań w postaci % wydobywanego surowca, pojemności magazynów itp z każdym levelem. O wiele lepsze byłoby "wykładnicze" rozwijanie badań. Może przedstawię na prostym przykładzie o co mi chodzi bo tak ciężko będzie wyjaśnić i jeszcze trudniej zrozumieć: Ale w skrócie chodzi o to, że np 30+ level badania zajmuje kilkaset dni badań zazwyczaj, a profity są za to takie same jak przy czasie 1minuty badań... Według mnie każdy z graczy mógłby sobie rozkminić swoją ścieżkę rozwoju badań. Dobra do rzeczy Na przykład posłuży nam technologia ekspedycji, technologia komputerowa Ekspedycje: >29 levela - nic się nie zmienia =30 level - gracz otrzymuje możliwość odnalezienia na ekspedycji różnych rzeczy (może być to X astatów, X bilionów surowca, +1 dla jakiegoś badania, X floty) i powiedzmy dajemy na to szansę 0,001%. Niby szansa bardzo mała, ale spójrzmy na to z perspektywy funu. Świetne by to było jak czekasz na tą upragnioną "30" 400 dni i masz tą nadzieję że jednak ta tysięczna procenta będzie szczęśliwa i trafisz np na ekspach +1 do jakiegoś badania, którego level masz na 33 wbity i wiesz że inaczej go nie zbadasz, albo zdobędziesz 100kk GŚ. Komputerowa: >35 - nic się nie zmienia =36 - Spalanie twojej floty zmniejsza się o 70% To tylko dwa PRZYKŁADY, nie mówię żeby kombinować ze wszystkimi badaniami, ale możnaby było wprowadzić coś takiego dla ekspedycji dla urozmaicenia. Ekspy zawsze mi się kojarzyły z nieznanym, a obecnie jestem w stanie trafić dziurę, kometę, astaty, oficerów lub deuter. Fajnie jakby gdzieś tam jakaś była szansa na trafienie czegoś EKSTRA jak się to bada 400 dni ^^
  8. Daj spokój z takim pomysłem... I tak się zdenerwowałem po wprowadzeniu oziębiania planet przez astaty.. Nie po to na początku uniwersum poświęciłem dodatkowych XX godzin żeby znaleźć chłodne planety z dużą ilością pól. Pomysł może poza admirałem do kosza
  9. faziee

    Skanowanie planet w galaktyce

    to już jest zdecydowaqnie lepsze niż obecne, chociaż ja zostaję przy swojej propozycji, jedynie kolory można zmienić jeśli są na coś zarezerwowane.
  10. faziee

    Skanowanie planet w galaktyce

    To albo zrobić tonację kolorów na podstawie innego bazowego koloru... nie musi być czerwony. ALBO... Top10 według mnie nie potrzebuje wlasnych kolorow. Bo kazdy takiego gracza kojarzy jak przeglada galaktyke, co innego jak ktos jest top50+ to już niekoniecznie pamiętamy czy znajduje się on na takiej pozycji i trzeba go sprawdzac najeżdżając na niego kursorem. Tak więc proponuje top 1-50 zrobić jednym kolorem, zdecydowanie. Albo jak już tak bardzo chcemy zaznaczyc to dać: top1-10 top10-50 top50-100 top100-200 top200-300 top300+ Ale tak jak juz pisalem dla mnie zdecydowanie to powinno być tak top1-50 top50-100 top100-200 top200-300 top300+ Czyli potrzeba 5 kolorów.
  11. faziee

    Skanowanie planet w galaktyce

    Te kolory mogłyby być bardziej intuicyjne @kiros Moją myślą przewodnią co do tej zmiany, było to, że na U10 np gra aktywnie pewnie z 60-70 osób w sumie. Nawet nowi gracze bardzo szybko mogą dostać się do tego top150 powiedzmy. Przy farmieniu chciałem pozbyć się kilkuset graczy którzy są idlakami, mają miejsca top400+ i na ich planetach nic nie jest rozwinięte, co za tym idzie nie nadają się do farmienia bo tam maja po 2kkk surowca może. Dlatego tak jak pisałem wcześniej proponuję najbardziej praktyczny zestaw kolorów CZERWONY: Top1-50 POMARAŃCZOWY top50-100 ŻÓŁTY top100-200 ZIELONO-ZÓŁTY 200-300 ZIELONY LUB BIAŁY RESZTA GRACZY POZA TOP300 A obecnie gracze top100-300+ mają ten sam kolor Nie wiem ile to pracy, ale najlepiej jakby każdy mógł sobie zakres sam ustawić, ale podejrzewam że przy tym to byłoby mnóstwo pracy
  12. faziee

    Skanowanie planet w galaktyce

    Bardziej byłbym za takimi zmianami: -W polu "Akcje" obok ikonki szpiegowania planety, dodałbym ikonkę szpiegowania moona - żeby nie trzeba było najeżdżać na moona... -Fajnie by było, jakby również bez najeżdżania na nick danego gracza pokazywało jego pozycję w statystykach. Myślałem nad zmianą koloru nicku danego gracza w galaktyce, np jak ktoś jest top1-100, to ma nick czerwony, jak ktos jest top 100-200 to ma nick żółty, jak ktoś jest top200-300 to ma nick zielony, a reszta stawki poza top300 ma nick biały, standardowo. Lub poprostu obok nicku dać w nawiasie pozycję gracza.
  13. Przecież tych kont za bugusing nie jest niewiadomo ile... Pozatym z tych kont można wyczyścić surowce do 0 i poprostu dać magazynom się zapełniać, sluzylyby jako zwykle farmy?
  14. faziee

    Poziom Technologii Ekspedycji

    Z ciekawości zapytam... Jakby było na wylosowanie X 99%, i na wylosowanie Y 99%, to szanse byłyby 50/50 ? I jeszcze drugi przypadek, X - 100% szans na wylosowanie, Y - 1% szans na wylosowanie. Rozumiem że w drugim przypadku zawsze wylosowana byłaby "X"?
  15. Może warto dodać resorty w końcu do symulatora walk? bo zawsze te 5% na plazmach czy LDL coś daje..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.