User
Użytkownik-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
User's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Nie można by było zrobić aby było więcej planet poświęconych na eko niż tylko 4 pozycje? Można by było dodać pozycje usuń konto w zakładce ustawienia? 14 pozycja mogła zostać nie ruszana a dodać pozycje 15 i 13 żeby miały takie same właściwości lub podobne. na pozycjach 1, 2, 3 nie są zbyt kolonizowane przez graczy pewnie ze względu na tem. a powinny te pozycje być wykorzystywane przez flociarzy na tzw "planetę tymczasową". Jak sobie przejrzycie galaktykę to najmniej pozycji zajętych jest na 1 - 3 oraz 9 - 13 i 15. Pomysł z lataniem na ekspedycje jest dobry, ale czasochłonny aby dogonić starszych graczy, w dodatku dochodzi jeszcze utrata floty 30% lub nawet cała. Gdy by system kolonizacji zmodernizować było by więcej planet na eko i można by było każdą zasiedlić bez obaw o liczbę pól. Poniższy system przedstawiał by hipotetyczne wykorzystanie pozycji w układzie do skolonizowania, problem z zasiedlaniem planet by zniknął. Nowi gracze mieli by łatwiej. 1) 160 2) 190 3) 220 4) 380 5) 400 6) 420 7) 460 8.) 400 9) 350 10) 390 11) 410 12) 420 13) 450 14) 460 15) 450 Poproszę o stary system kolonizacji ten przed zmianami, jeśli można.
-
To dlaczego kolonie na pozycjach 11-15 są małe a na 1-3 są większe nie lepiej aby od pozycji 4-7 i 12-15 były takiej samej wielkości lub były by zróżnicowane? załóżmy e mamy planetę 190 pól na 14 to magazyn y zajmują tam 60 pól a na eko nie ma dużego miejsca, terraformer przy 20 lvl już jest bardzo drogi.
-
Witam Chciałbym przedstawić pewne uproszczenie w grze które na pewno spodoba się wszystkim graczom którzy lubią zimne planety i nie tylko. Każdy na pewno wie, że został zmieniony system kolonizacji jest on widoczny poniżej. 1) 220 2) 250 3) 300 4) 340 5) 390 6) 420 7) 460 390 9) 340 10) 310 11) 280 12) 250 13) 220 14) 190 15) 160 Jak widać na pozycjach od 11 do 15 nie opłaca się kolonizować przyszedł mi do głowy pewien pomysł, który mógł by zaoszczędzić 50 - 70 pól. Mianowicie magazyny które zajmują nasze potrzebne pola na planecie. Nie lepiej wprowadzić startową pojemność magazynów na 10 bil każdego surowca w ten sposób jak wspomniałem wcześniej zaoszczędzi to miejsce na planecie które by było lepszym wykorzystaniem w ekonomie planety. Dlaczego taka duża pojemności? Jest dużo planet które są nieaktywne zapewniło by to zbieranie większych ilości do grabienia surowców. Nie trzeba będzie tak często zbierać surowców do banku i martwić się o stracone surowce. Co z magazynami które są wybudowane? każdy poziom wybudowanego magazynu będzie zwiększał początkowy czyli 10 bil o 50%. Pomysł jest jeszcze do negocjacji.
-
Uni 4 rano stanęło :/ dajcie zakaz prowadzenia bitew do 24.00!!
-
dobra to go zmodyfikujem może za dużo a screena znalazłem na google zresztą jak inni też mogą znaleźć Szybkie działa przeciw: Satelita Słoneczny +5 Sonda szpiegowska: +5 Lekki Myśliwiec +8 Ciężki Myśliwiec +5 Aurora +2 (Pancernik +2) wymaga jeszcze zastanowienia bo pancernik też jest dobry Wyrzutnia Rakiet +4 Lekkie działo laserowe +3 Szybkie działa od: Niszczyciel +2 Bombowiec +4 Gwiazda śmierci +20 Dużo graczy zapomniało już o bombowcach i niszczycielach, a podobno niszczyciel to król wśród statków czyż nie? (przynajmniej niszczyciele powrócą do gry) Dlaczego Szturmowiec ma SD na WW i LL gdyż ma technologie jonową która sie do tego nadaje
-
Wymagania: Stocznia - Poziom 10 Napęd nadprzestrzenny - Poziom 14 Technologia Jonowa - Poziom 12 Technologia Bojowa - Poziom 14 Opancerzenie - Poziom 14 Punkty strukturalne: 75K metalu 40K kryształu 10K deuteru Siła powłoki: 1400 Siła ataku: 1700 Ładowność: 1500 Prędkość podstawowa: 11000 Zużycie paliwa: 200 Szybkie działa przeciw: Sonda Szpiegowska +5 Satelita Słoneczny +5 Mały Transporter +6 Duży Transporter +6 Lekki Myśliwiec +15 Ciężki Myśliwiec +5 Pancernik +3 Aurora +2 Wyrzutnia Rakiet +4 Lekkie działo laserowe +3 Ciężkie działo laserowe: +2 Działo jonowe: +3 Szybkie działa od: Niszczyciel +2 Bombowiec +4 Gwiazda śmierci +20
-
wiecie co jakoś wielkość moona od tem mi tu coś nie gra z fizyką twórcza ma dobry koncept ale po za tym kolonie na 13-15 pozycji będą odniechęcać flociarzy dużo jest planet które mają moony powyżej 6K średnicy mówię tutaj o realu. Od 4 pozycji powinna być planeta już na -40 stopni do 15 pozycji do nawet -200 stopni i powinny byś duże od 4 pozycji do 15 (350-500 pól) wtedy nie było by problemu z dużymi planetami. A duży księżyc nie musi zależeć od temperatury a księżyc ten który jest przy ziemi ma 3,5 km średnicy, większy jest chyba przy jowiszu i Saturnie coś koło 5,5-6,5K a są to planety na 4,5 pozycji więc powinno być raczej prawie po równo. Nawet nie wiem czy chcecie wierzyć ale jakaś planeta ma księżyc który ma 12.000-15.000K średnicy czyli olbrzym a planeta ma coś koło 210.000K średnicy HD-... coś tam nie pamiętam.
-
Może przesadziłem z tymi poziomami mogło być 20, projekt chodź może dobrej koncepcji, ale złe wartości ma po za tym można zmienić wartości A kto to ten Vlad? On ma ponad 21 kolonii?
-
Za pewne każdy luby grać styl czy to ekowca czy też flociarz więc postanowiłem troszeczkę upiększyć grę. (zrobienie czegoś takiego jest też trudne, dużo osób co lubi grać flotą było by zadowolonych również ekowcy mogli by stworzyć duże imperium kolonialne) Zacznijmy od logowania powinno to wyglądać tak po wpisaniu loginu i itd. będzie zamieszczone jeszcze styl gry który gracz będzie mógł wybrać i będzie opis jego co będzie obejmował. Flociarz 50% tańsze statki 25% skrócone badania na technologi (komputerową, bojową, opancerzenie, atak i napęd) 25% tańsze badania na technologie (komputerową, bojową, opancerzenie, atak i napęd) Technologia wydobywcza do 10 lvl (5% za każdy poziom) Ekowiec 4x lepszy atak i powłoki systemów obronnych możliwość technologi kolonizacyjnej do 40 lvl (czyli 40 planet dodatkowych) (powyżej 30 lvl jest już drogo lecz na pewno warto rozwijać dalej) 25% tańsze budynki wydobywcze (kopalnia metalu, kryształu, ekstraktor deuteru, elektrownia) Wygląd technologi kolonizacyjnej wymagania Laboratorium Badawcze (Poziom 16) Technologia Energetyczna (Poziom 16) Technologia Nadprzestrzenna (Poziom 14) Technologia Ekspedycyjna (Poziom 14) Cena Metal:50K Kryształ: 50K Deuter: 50K (Cena powiększa się 4x na 1 poziom) (Dlaczego tak drogo? Nowe kolonie nowe możliwości) (Czas powinien być 40 sek co lvl dodawane) lvl 1 50K lvl 2 200K lvl 3 800K lvl 4 3200K lvl 5 12800K lvl 6 51200K lvl 7 204800K lvl 8 819200K lvl 9 3276800K lvl 10 13107200K itd aż do 40 lvl Technologia Wydobywcza Wymagania Laboratorium Badawcze (Poziom 18) Technologia Laserowa (Poziom 16) Technologia Energetyczna (Poziom 20) Cena 600K (Metal, kryształ, Deuter) (Cena powiększa się 4x na 1 poziom) (Dlaczego tak drogo? Flociarz nie posiada tech. kolonizacyjnej więc będzie miał większe wydobycie) (Czas powinien być 60 sek co lvl dodawane) lvl 1 600K lvl 2 2400K lvl 3 9600K lvl 4 38400K lvl 5 153600K lvl 6 614400K lvl 7 2457600K lvl 8 9830400K lvl 9 39321600K lvl 10 157286400K Wartości mogą być zmienione (,,Jest to propozycja na nowe uni")
-
ze względu na cenę obronę i atak dobra, ale na CM też może być. to wymyślę coś innego jak cie to denerwuje inny system bardziej dopracowany
-
Rozumiem CDP odpada ale LDP jest znacznie lepsze niż laserowe ma większą powłoke, atak a kosztuje nieco bliżej CDL Więc takie lekkie działo plazmowe było by bardzo dobre na aureole i pancerniki które są stosowane przez graczy top Obrona musi być tania i lepsza minimalnie od floty bo jak potem nagle wziąć tu na 2 miliardy aureol ogromną obronę? EDIT by Kicha: Nie dubluj postów. Używaj opcji EDYTUJ
-
Tak mi chodzi o ten skin z np. Universum 50 tylko że każdy mógł by wybrać sobie skin pomiędzy xNova tym co my mamy a oryginalnym ogame z universum Tu jest adres o jaki skin mi chodzi (po za tym obrazki z floty budynków i obrony są bardziej zachęcające niż z xNova) http://img233.imageshack.us/img233/2630/evolitionrl5.png
-
To może to LDP jest dużo lepsze znacznie poprawi Stocznia (Poziom 6) Technologia plazmowa (Poziom 5 ) Opancerzenie (Poziom 10 ) Technologia Bojowa (Poziom 10 ) Koncepcja Strukturalna Obrona 400 Atak 400 Koncepcja wymaganych surowców Metal 4K Kryształ 1K a wracając do CDP Stocznia (Poziom 12) Technologia plazmowa (Poziom 12) Opancerzenie (Poziom 20 ) Technologia Bojowa (Poziom 20 ) Koncepcja Strukturalna Obrona 6000 Atak 18000 Koncepcja wymaganych surowców Metal 120K Kryształ 50K Deuter 10K
-
Na pewno coś wzmocnią po za tym mają dużo pkt obrony
-
To dodajcie że można powłoki budować tak jak wyrzutnie czyli w ilościach i sprawa rozwiązana. Wtedy flociarz przemyśli czy na pewno będzie chciał lecieć To będzie wprowadzone, że będzie można więcej powłok budować?