Skocz do zawartości

Kapi44

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kapi44 w dniu 22 Marca 2011

Użytkownicy przyznają Kapi44 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kapi44's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputacja

  1. Kapi44

    Geolog i Geolog +

    Kupujesz zwylłego geologa, a potem Geologa+ to aktywny jest ten co kupiłeś jako ostatni. A czas sie sumuje.
  2. Kapi44

    Co z nowościami?

    To co napisałeś akurat nie wiąże ze sobą jakiś strat. A jednak strata trytu na próby może być kłopotliwa,(posty o zwrot trytu, tematy o błędach itp) ze tak powiem. To co napisałeś to raczej nie tak. Np. Ja sprawdze, ze 3h skraca w czasie badanie, a wiec pomyśle ok działa. A Twój poprzedni post zaprzecza w stwierdzeniu, ze łatwo się domyślić. Bo jak widać są wyjątki od reguły.
  3. Kapi44

    Co z nowościami?

    To może gdzieś jakiś mały poradnik, albo instrukcje obsługi ?? Bo raczej ciężko się domyślić.
  4. Kapi44

    Co z nowościami?

    Czyli Badanie opcjonalnie trwało 20dni, zbadało się już 5, czyli analogicznie zostaje 15. W czasie jego trwania zakupuje "bon" za tryt np. skrócenie o 3 dni i już wtedy zostaje 12? Czy przed załączeniem badania należy wykupić ??
  5. No i sie chwali
  6. Nie to, ze przeszkadzać, tak tylko zapytałem. A inni widzę, bardziej się spieszą
  7. A tak wg, dla czego po wysłaniu floty również trzeba czekać 10sec na wpłacenie do banku ?
  8. Kapi44

    kłopot z logowaniem

    Zapewne co do problemów z logowaniem Ci nie odpowiem. Lecz podanie o zwrot floty to nie tutaj sie zamieszcza
  9. Witam! Chciał bym przedstawić parę pomysł które narodziły się z nudów. A wiec zaczynam Dodanie możliwości budowania budynku "matki"(Centrum Dowodzenia). Powstanie jego powodowało by dodanie nowej zakładki do lewego Menu. Aby zbudować budynek "Centrum dowodzenia" trzeba spełnić następujące warunki: Wymagane Badania + Wymagane Budynki (na matce) + Wymagana Flota, która w czasie budowy została by zniszczona. (poświęcona) + Wymagana Obrona, która w czasie budowy została by zniszczona. (poświęcona) + Oczywiście wymagana liczba surowców. Gdy spełnimy już wszystkie warunki i postawimy budynek, daje on możliwość dalszej budowy. Wchodząc w nową zakładkę "matka" ukazują się nam nowe możliwości budowy. I. Budynek "A". Jego działanie opierało by podobnie jak Stacja Kosmiczna na Monie, lecz w innym zakresie. Powodował by on zwiększenie zakresu działania budynku "B,C,D" na więcej planet. (1poziom, Planeta matka, 2poziom 2 planety itd. ) II. Budynek "B" Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Metalu o x% na poziom. III. Budynek "C" Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Kryształu na x% na poziom. III.Budynek "D" Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Deuteru na x% na poziom. IV. Bank Jego potrzebę budowy opisze poniżej. W czasie gdy powstanie budynek "matka" w raz z nią nowa zakładka. Trzeba się zastanowić czy, budowa tych budynków, powinna zabierać pola do zabudowy z planety. Znalazłem na to 2 propozycje. Postawienie Centrum dowodzenia(budynku matki) , dawało by możliwość zbudowania nowego specjalnego statku który miał by możliwość kolonizacji następnej planety przeznaczonej tylko i wyłącznie do budowy budynków "B,C,D,Bank'u" Wiązało by się to z potrzebą wprowadzenia nowego statku, który by był potrzebny aby takową planetę zająć. (jego, cena powinna być dość wysoka, ponieważ daje nowe dość znaczne możliwości.) Planeta mogła by być z normalną losową liczbą pól do zabudowy, jak jest teraz w czasie zwykłej kolonizacji. Lub tak jak Mon co wiąże się z dodaniem budynku o działaniu Stacji Kosmicznej, lecz działającej na planecie. 2.Budynek 'matka' powstała na planecie zabrała by jedno pole. A reszta budynków "kryła by się w jej wnętrzu" A wraz z tym, potrzebny by był w nim dodatkowy budynek powiększający powierzchnie do zabudowy. Dodatkowo wpadłem na całkiem hmm... moim zdaniem dość ciekawy i chyba nigdzie nie zastosowany sposób rozbudowy nowych budynków. Pomysł który możliwie by ożywił stare uniwersum, jak i zmusił ekonomów do aktywnej gry. Gdyby została wybrana opcja z nową planetą. To otwierają się nowe możliwości. A mianowicie: Nowe budynki mogły by być rozbudowane z surowców jedynie z tak zwanego Farmienia. Dlatego potrzebny jest tutaj oddzielny bank (oczywiście miejsce zależy od poziomu) aby przechować owe surowce. Planeta jak inne mogla by być sfarmiona. Można by było na niej postawić mona, lecz bez falangi. Planeta nie mógła by być rozbudowana z surowców które zostały na tą planetę przetransportowane,zebrane recyklerami czy wyjęte z naszego banku. Było by to za łatwe dla Topowych graczu którzy posiadają olbrzymie ilości surki w bankach, lub flotę zdolną do zrobienia ST. (wyjątek ze zebraniem złomu jak obronimy sie przed próba sfarmienia) Co do samych budynków. Można by było rozpisać konkurs na wszelkie potrzebne nazwy. Wymaganiami Typu koszty, ktoś musiał by się zając kto zna się na tym chodź trochę. Wiem, ze istnieje już geolog który zwiększa wydobycie. Lecz to było by dobre dla ludzi, którzy nie maja zł aby zakupić dodatki. Jak i również, dla ekonomów, którzy na następne lvl budynków muszą zbierać parę dni/tygodni. I dobry sposób aby ściągnąć nowych gracz, jak i „starych” wyjadaczy aby trochę posiedzieli a nie tylko Bank--> wpłać ze wszystkich planet i dalej iść spać. Można także wprowadzić, w budynkach "B,C,D" aby nie było za łatwo, np, przy poziomie 15 aby zbudować na następny poziom potrzebne będzie x metalu, x kryształu, x deuteru, x dodatków. (to taka wersja bardziej komercyjna, lecz tez urozmaicająca grę) Budynki już od O(zera) powinny być dość drogie, jak i budować się stosunkowo długo. To tak dodatkowo (Można również wprowadzić taki budynki do zwiększenia szybkości budowy, badań budynków. I tak samo, od jakiegoś lvl potrzebne by były dodatki. W sumie działało by to jak sklep, z tym, ze będą z tego dodatkowe pkt, jak i będzie to na stałe. A i dla gry lepiej, bo gracze będą musieli wydać dodatkowe Dodatki.) Na owe budynki nie miała by wpływu żadna opcja ze sklepu, typu przyspieszenie budowy itp. Wraz z tym pomysłem, rodzą się automatycznie nowe zadania (attaki, zgromadzone surowce,rozbudowa, itp). Za wszelkie błędy i nie dociągnięcia przepraszam. Pomysł napisany z nudów i chęci urozmaicenia gry. z Pozdrowieniami Kapi44
  10. Kapi44

    Grosz do grosza

    544,33
  11. Nick: Kapi44 Uni: 4
  12. Starcie flot z: 04-02-2011 05:18:50. Agresor Kapi44 TNT Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos BC Recykler - 121.660.261 Sonda szpiegowska - 2.503 Gwiazda Śmierci - 666 Pancernik - 68.240.976 Fleet Slov - 1 Ultra transporter - 13.586.728 Aurora - 11.418.014 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 666 Pancernik - 43.806.800 Ultra transporter - 9.629.767 Aurora - 11.418.014 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 666 Ultra transporter - 324.962 Aurora - 11.291.058 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 657 Aurora - 7.317.313 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 625 Aurora - 2.957.474 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 507 Agresor Kapi44 Aurora - 33.000.000 Obrońca patroklos Gwiazda Śmierci - 507 Bitwa zakończyła się remisem. Floty wracają na swoje planety!. Agresor stracił 0 jednostek. Obrońca stracił 26.697.855.112.600 jednostek. Na tych współrzędnych znajduje się teraz 8.074.537.376.700 Metal i 6.119.613.768.000 Kryształ. Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (141.941.511%) Starcie flot z: 04-02-2011 05:53:35. Agresor Kapi44 TNT Aurora - 10.000.000 Obrońca Madoff BC Gwiazda Śmierci - 586.631 Fleet Slov - 5 Agresor Kapi44 Aurora - 10.000.000 Obrońca Madoff Gwiazda Śmierci - 401.595 Agresor Kapi44 Aurora - 10.000.000 Obrońca Madoff Gwiazda Śmierci - 208.333 Agresor Kapi44 Aurora - 10.000.000 Obrońca Madoff Gwiazda Śmierci - 6.482 Agresor Kapi44 Aurora - 10.000.000 Obrońca Madoff Zniszczony! Agresor wygrał bitwę! Agresor stracił 0 jednostek. Obrońca stracił 5.866.310.048.000 jednostek. Na tych współrzędnych znajduje się teraz 1.759.893.007.500 Metal i 1.407.914.421.000 Kryształ. Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (31.678.074%) 141,941,511 + 31,678,074 = 173,619,585% ] Aktualny stan wojny - BC 122.033.422 % - TNT 173,619,585%
  13. Kapi44

    Grosz do grosza

    183,50
  14. Kapi44

    Grosz do grosza

    107,60
  15. Kapi44

    Grosz do grosza

    92,70
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.